top of page

Jarl G15 kunne løfte pokalen

  • for 2 døgn siden
  • 1 min lesing

For en helg det ble for Jarl G15! Etter tre intense dager med fotball, dramatikk og sterke prestasjoner kunne guttene i brunt søndag løfte pokalen som vinnere av A-sluttspillet i OBOS Cup.


Helgen startet strålende med to seire på fredag mot henholdsvis Vidar og Brodd. Lørdag ventet Fana i den siste gruppespillkampen, og etter et knepent tap der endte Jarl med to seire på tre kamper. Det var nok til å sikre plass i A-sluttspillet.


I kvartfinalen søndag sto Stegaberg/Skjold på motsatt banehalvdel. Jarl leverte en solid kamp og tok seg videre med en sterk 4–2-seier.


I semifinalen ventet Austevoll IK, og her skulle det bli ordentlig cupdrama. Jarl havnet tidlig under 2–0, men viste imponerende moral og lagånd da de kjempet seg tilbake i kampen. To scoringer sørget for 2–2 ved full tid, og kampen måtte avgjøres på straffesparkkonkurranse. Med nervene i høyspenn holdt Jarl-hodene seg kalde, og guttene kunne juble for finaleplass etter en sterk straffeseier.


I finalen ventet Tjølling IF fra Larvik. Jarl leverte nok en gang en sterk lagprestasjon og kunne til slutt juble for en velfortjent 2–1-seier.


Gjennom hele helgen viste guttene stor innsats og lagånd. Fra gruppespillet til finalen leverte laget flere sterke prestasjoner og viste hvorfor de fortjente å stå igjen som vinnere til slutt.

Vi gratulerer spillere og støtteapparat med seieren og en minnerik cuphelg.

Kommentarer


bottom of page